« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació de l’exposició ‘Busco Feina. Immigració i món laboral’

La presentació de l’exposició Busco feina. Immigració i món laboral que tindrà lloc el dia 10 de maig, a les 18 h, a la Unió Comarcal de CCOO del Baix Llobregat, crtra. d’Esplugues, 68, a Cornellà de Llobregat i que organitza CCOO del Baix Llobregat amb la Secretaria de Formació i Cultura de Comissions Obreres de Catalunya.

A l¿acte comptarem amb la presència de l¿Hble. Conseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, sr. Ferran Mascarell, de l¿alcalde de Cornellà sr. Antonio Balmón, del president delegat de l’Àrea de Cultura de la Diputació de Barcelona, sr. Carles Ruiz Novella i del nostre Secretari General, Joan Coscubiela.

Aquesta exposició pretén reflectir alguns aspectes de la realitat laboral vinculada al darrer dels episodis migratoris que ha viscut la nostra història recent i que ha comportat un dels canvis socials més importants dels últims anys a Catalunya. Volem evidenciar les dificultats de la incorporació de les persones immigrades en el nostre mercat de treball, molt sovint per motius vinculats a la mateixa legislació d¿estrangeria; les dures condicions en què treballen moltes d¿aquestes persones; les dificultats per accedir als mateixos drets que els treballadors nacionals…, però també el paper del sindicalisme en la lluita per millorar les condicions laborals i socials de tots els treballadors (nacionals i residents) i en la construcció d¿una societat cohesionada, que garanteixi la igualtat d¿oportunitats de totes les persones.

Feu clic per veure la invitació de l’acte