• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació de les accions conjuntes de la Jornada Mundial pel Treball Digne, del 7 d’octubre

CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya i USOC presenten les accions previstes a Catalunya dins de la Jornada Mundial pel Treball Digne, del 7 d’Octubre a Catalunya

La CSI ( Confederació Sindical Internacional ) que agrupa al conjunt del sindicats a escala mundial ha convocat una Jornada Mundial pel Treball Digne pel proper 7 d’octubre del 2008.

CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya i USOC, sindicats integrats a la CSI han acordat un seguit d’actuacions en l’àmbit de Catalunya.

Demà, dijous, 2 d’octubre, es presentarà en roda de premsa, les raons, els objectius i les actuacions que es duran a terme a Catalunya. La roda de premsa es realitzarà a les 11,00 a la Sala de premsa de la UGT de Catalunya, Rambla Santa Mónica 10, de Barcelona.

Intervindran:

• Joan Coscubiela, Secretari General de CCOO de Catalunya
• Josep Mª Álvarez, Secretari General de UGT de Catalunya
• Antònia Gil, Secretària General de la USOC

També demà dijous, en sessió plenària del Parlament de Catalunya, s’aprovarà per unanimitat de tots els grups parlamentaris una Declaració en suport de la Jornada Mundial pel Treball Digne.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 d’octubre de 2008