« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

PRESENTACIÓ DE LA GUIA SINDICAL PER A LA DEFENSA DEL TREBALL EN LA GLOBALITZACIÓ.

En el marc d’aquesta crisi global que combatem amb propostes d’ocupació i protecció social, entre moltes altres, per tal de recuperar l’economia sense sortir-ne més malparats com a classe¿ i, en la necessitat de combatre globalment la crisi emprant eines de cooperació i solidaritat pel desenvolupament socioeconòmic arreu del planeta, voldríem convidar-vos a la presentació de la Guia sindical per a la defensa del treball en la globalització.
Aquesta publicació, elaborada durant la campanya de sensibilització de l’Observatori del Treball en la Globalització i publicada en català el 2009 per la Fundació Pau i Solidaritat, és un punt de partida per organitzar la defensa del treball i l’ocupació en l’àmbit universal.
Juntament amb la Fundació Pau i Solidaritat, creiem convenient dur a terme un seguit de presentacions d’aquest material, de forma descentralitzada, per tal de fer-la arribar a tothom, alhora que fem una primera actualització dels continguts que correspondrien als serveis a la ciutadania no només de l’àrea pública (de l’antiga FSAP) sinó també als de gestió privada o pública (provinents de l’antiga FCT).
La importància que CCOO atorga a aquest i a altres projectes en l’àmbit de la cooperació i solidaritat internacionals ha quedat plasmada des dels últims congressos amb un reforçament de l’Àrea de Cooperació a totes les estructures on ha estat possible.

AGENDA:
Casal Pere Quart (AUDITORI), Rambla, 69 bxs. Sabadell