« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Premi IVECO PEGASO 8 MARÇ

El pròxim dia 1 de març, en la seu de CCOO de Cornellà, es faran públiques les persones que han estat guardonades en el “IV Premi CCOO PEGASO 8 de Març”.

La secció sindical de CCOO IVECO PEGASO a Madrid va crear aquest premi en 2010, com un pas més en la lluita diària per la igualtat en un sector tan important com és el de la indústria i coincidint amb el desè aniversari de l’entrada de les tres primeres dones en la cadena de muntatge.

Els guardons seran lliurats posteriorment el dia 8 de març en les instal·lacions de IVECO PEGASO a Madrid.

En la darrera edició del premi els guardons van recaure en figures de tant prestigi com són el periodista Iñaki Gabilondo, el jutge Baltasar Garzón i l’ONG Mèdics sense Fronteres.

En l’acte intervindran una representació de la Secció Sindical de IVECO PEGASO i

.- Antonia Lozano, responsable de la Dona del sindicat comarcal d’Indústria
.- Saida Eliluch, responsable de Polítiques d’igualtat de CCOO del Baix Llobregat