• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Posem cara a la Dependència “Els teus drets , la millor medicina”

La Federació de Sanitat del sindicat organitza el dimarts, 29 d’octubre, una trobada a Barcelona sobre el consum de fàrmacs d’aquest col·lectiu.

CCOO denuncia que un alt percentatge de les 40.000 treballadores de residències de gent gran consumeixen fàrmacs de manera habitual per pal·liar el dolor muscular.

Trobada sindical que presentarà la campanya “Els teus drets, la millor medicina”, una iniciativa que recull les conclusions de nou grups de discussió i 24 entrevistes en profunditat realitzades a nou ciutats espanyoles entre personal del sector (gerocultores, netejadores, infermeres, personal de medicina del treball i atenció, serveis de prevenció, representants sindicals…); un col·lectiu que, per les seves condicions laborals, presenta un elevat consum de fàrmacs i psicofàrmacs per pal·liar els seus dolors musculars i rebaixar el seu nivell d’ansietat.