• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Participació a la Fira de Formació i Treball

CCOO d’Educació de les Terres de Lleida serà present a la Fira de Formació i Treball (F&T) un any més. Aquesta fira és un magnífic moment per comprovar la salut de la FP a través del contacte directe amb els docents.  A la fira, el sindicat assessorarà els futurs estudiants sobre les pràctiques a les empreses, justament aquest és el tema de la xerrada que farà el divendres 20 d’abril, a les 12.45, al pavelló 4, la responsable d’FP CCOO d’Educació, Rosa Mari Villaró. El títol de la xerrada és “Els joves i les pràctiques a l’empresa” .

La fira es durà a terme del 19 al 21 d’abril, a Fira de Lleida, trobareu l’estand de CCOO al lloc de sempre, al número 446. L’horari d’obertura de la fira és: el dijous i el divendres, de 9.30 a 18.00 h, i el dissabte, de 9.30 a 14.00 h.