• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Nova mobilització dels empleats i empleades de la Generalitat

Amb motiu de la segona reunió de la Mesa general d’empleats públics de la Generalitat, la primera va tenir lloc la setmana passada, en la qual el Govern de la Generalitat plantejà un nou paquet de retallades, la Plataforma unitària sindical de Lleida convoca una concentració, el 20 de febrer, al davant de la Delegació del Govern de la Generalitat, a les 10.30, moment en què s’estarà portant a terme la reunió de la mesa, a Barcelona.

Els sindicats lleidatans animen totes les treballadores i treballadors públics a participar a la concentració per mostrar-hi el seu rebuig.

Aquest nou paquet de retallades afectarà tots els àmbits del sector públic: personal sanitari, docent, administratius, tècnics, bombers, agents rurals, mossos d’Esquadra, personal dels serveis penitenciaris, de la universitat i de les empreses públiques, entre d’altres.

Recordatori: Concentració empleats de la Generalitat
Dia: 20 de febrer de 2013
Hora: 10.30 h
Lloc: Davant de la delegació del Govern de la Generalitat (C. de Lluís Companys, 1 de Lleida)