« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Nova mobilització contra la reforma laboral: 23 i 24 de maig

A Barcelona la concentració serà de nit. A les 22 h del dimecres 23 ens concentrarem a la plaça de Sant Jaume amb torxes enceses com a símbol de protesta fins les 24 h, moment en què anirem en manifestació fins a la Delegació del Govern central, al carrer Mallorca, 278. Allà es durà a terme una vetlla nocturna. Ja el dijous 24 de maig, tindrà lloc una nova concentració a les 10 h davant la Delegació del Govern central, que culminarà aquesta acció de protesta.

A Vilafranca del Penedès i a Vilanova i la Geltrú es faran concentracions, que tindran lloc a la Plaça de la Vila de cada localitat, de 22 h a 24 h.

A Girona, el dimecres 23, a les 22 h, hi ha concentració, botifarrada popular i performance “La cremà de la reforma laboral” davant la Subdelegació del Govern (c/Dos de Juny) i el dijous 24, a les 12 h, concentració i performance “La cremà de la reforma laboral” al mateix lloc.

A Lleida, el dia 23, davant la Subdelegació del Govern (plaça de la Pau) es fa, a les 19 h, una concentració ciutadana; a les 20 h, una assemblea ciutadana contra la reforma laboral, i a les 21 h, un sopar popular.

A Tarragona, el dia 23, a les 22 h, comença una marxa des de la seu sindical (Rambla Nova amb carrer Ixart) fins a la Subdelegació del Govern (Ppaça Imperial Tarraco), amb concentració entre 22.30 h i 23.30 h. El 24, a les 11.30 h, s’organiza una nova marxa des de la seu sindical fins a la Subdelegació del Govern.

Més informació a la notícia Nova mobilització contra la reforma laboral.