« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Nova acampada a l’Arnau de Vilanova

Arran de les retallades del Govern de la Generalitat a serveis bàsics com la sanitat, l’ensenyament i els serveis socials, la secció sindical de CCOO de l’Hospital Arnau de Vilanova i el sector d’ambulàncies de CCOO de Lleida, juntament amb l’assemblea del moviment del 15M, us convoquen a una acampada als jardins de l’Arnau de Vilanova. Aquesta acampada s’iniciarà el 19 de juliol i finalitzarà el dijous 21 de juliol.

Avui, dimarts, a les 7 tarda, es farà una concentració a la plaça de Ricard Viñes, després s’anirà tot passejant fins a l’Hospital de Santa Maria i l’Hospital Arnau de Vilanova on plantaran de tendes.

Durant l’acampada d’aquests dies s’han organitzat xerrades sobre com afecten les retallades en el món de la sanitat, actuacions de cantautors, jocs malabars… A més, cada nit hi haurà una assemblea per elaborar propostes alternatives a les retallades proposades per la Generalitat.

Aturem aquesta immoralitat de les retallades als serveis socials i al nostre benestar!

Per ells, per tu, per tots, mobilitzem-nos!