• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilitzacions personal municipal de l’Ajuntament de Barcelona

El personal municipal de l’Ajuntament de Barcelona es mobilitza i amenaça d’anar cap al conflicte si no avança la negociació del conveni

El proper dijous, 16 d’octubre, els sindicats amb representació a la Junta de Personal, Comitè d’Empresa i Comitès d’instituts i organismes a l’Ajuntament de Barcelona han convocat assemblea de sectors i posterior manifestació unitària a la plaça de St. Jaume per tal d’expressar les seves reivindicacions de cara a la negociació del nou conveni .
Cita guàrdia urbana:
– assemblea a les 11 h Estació del Nord i sortiran en manifestació sobre les 12 hores a la Plaça St. Jaume.
Cita bombers :
– assemblea a les 9,30 Parc de l¿Eixample i sortiran en manifestació sobre les 11 h. fins a la Plaça St. Jaume
Cita resta de treballadors/res ajuntament i organismes:
-trobada a la Plaça del Rei a les 12,30 i sortiran en manifestació fins a la Plaça St. Jaume.