« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilitzacions pel dret a la salut

La Plataforma pel Dret a la Salut i la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública denuncien que el nostre sistema sanitari i de protecció de la salut està seriosament amenaçat

El nostre sistema sanitari i de protecció de la salut està seriosament amenaçat per la disminució de pressupost que s’hi destina i per la intenció dels governs de privatitzar, amb l’excusa de la crisi, els serveis sanitaris.

Volem un servei de salut públic, d’accés universal, igual per a totes les persones, eficient, de qualitat i segur, resolutiu i sense esperes evitables. Un autèntic Servei Nacional de Salut (SNS), finançat amb impostos basats amb la progressivitat fiscal aplicada a la riquesa, no classista, no sexista i no racista.

Defensem dotacions de plantilles suficients i amb condicions professionals i de treball dignes per garantir l’eficiència i la qualitat del servei.

La Plataforma pel Dret a la Salut i la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública convoquen una roda de premsa on presenten el manifest unitari i les mobilitzacions acordades, el dia 13 de febrer a les 11’00h del matí a la porta de la seu del Tribunal Laboral de Catalunya, al c/Roger de Llúria, 7, de Barcelona.

Prèviament, la Plataforma Sindical Unitària registra davant el Tribunal Laboral un Conflicte Col·lectiu per la no percepció de la paga de Nadal als centres sanitaris concertats.

Barcelona, dimarts 12 de febrer de 2013