« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilitzacions del sector d’ambulàncies

Segons informa l’Agrupació d’Ambulàncies de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, les organitzacions sindicals de CCOO, UGT i USOC, davant la situació d’especial gravetat que travessa el sector del transport sanitari públic a Catalunya, volem informar d’una doble CONVOCATÒRIA DE MANIFESTACIÓ per al dia dilluns 14 d’octubre de 2013 amb dos lemes:

– garantir la qualitat assistencial del transport sanitari públic.
– garantir els drets dels treballadors/es davant les mesures il·legals i procediments de desvinculació del conveni col•lectiu per part de les empreses associades a la patronal ACEA per accedir el proper concurs públic amb condicions més avantatjoses.

La convocatòria es realitzarà de la següent manera:

-PRIMERA CONCENTRACIÓ:
Enfront de la Basílica de la Sagrada Família (carrer Mallorca, 401, BCN), a les 10’30 hores

Una vegada conclosa la concentració davant del temple de la Sagrada Família iniciarem un trajecte a peu cap a la plaça de Sant Jaume (des del carrer Mallorca es baixarà pel Passeig Sant Joan, girarem per la Ronda Sant Pere fins a la plaça Urquinaona per baixar per Via Laietana, on enllaçarem amb la Plaça Sant Jaume).

-SEGONA CONCENTRACIÓ:
Enfront del Palau de la Generalitat (Plaça Sant Jaume, BCN), al voltant de les 12’30 hores.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 d’octubre de 2013