« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilitzacions contra l’ERTO forçós al Banc de Sabadell

Aquest dimarts 17 de setembre, COMFIA-CCOO, juntament amb la resta de sindicats presents en l’entitat, es mobilitzarà davant l’edifici “Torre Banc Sabadell” de Barcelona a les 10:00 hores per protestar per l’ERTO que la direcció de Banc Sabadell vol aplicar a 1.354 persones de la xarxa de Catalunya i Aragó.

Banc Sabadell va iniciar el passat 12 de setembre el període de consultes amb la intenció d’aplicar un ERTE que afectaria a un total de 1.354 persones en dos anys, distribuït de forma rotativa, mesura que COMFIA-CCOO considera injustificada i innecessària, sobretot després de l’anunciada ampliació de capital per consolidar balanços.

Banc Sabadell pretén adoptar aquesta mesura una vegada assimilada la xarxa de BMN a Catalunya i Aragó, per un supòsit excedent de plantilla que no es visualitza a la xarxa, on són freqüents les prolongacions de jornades i altres mesures que vulneren el marc del Conveni Col•lectiu de forma continuada.

COMFIA-CCOO no pot acceptar que, davant una ampliació de capital per avançar-se a les exigències dels reguladors europeus i una previsió de resultats del grup a l’alça, Banc Sabadell vulgui fer recaure el pes d’una reestructuració entre la plantilla que presta els serveis a la xarxa d’oficines.

COMFIA-CCOO exigeix la retirada de l’ERTO forçós de forma immediata i que, en tot cas, existeixin mesures voluntàries alternatives que poden donar solucions a col•lectius de treballadors i treballadores sense haver de recórrer a mesures unilaterals. Per això demanem a La direcció que abandoni el seu immobilisme, ja que no beneficia a l’interès d’una plantilla ja molt castigada.

Dimarts 17 de setembre
Torre Banc Sabadell – Avinguda Diagonal 407 bis (esq. Balmes) Barcelona