« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilitzacions contra l’ERO al Grup Banc Popular

El Grup Banc Popular ha presentat un ERO que afecta 2.900 treballadors i treballadores de les plantilles del Banc Popular i del Banc Pastor. Aquest grup bancari ha presentat l’ERO emparant-se en l’última reforma laboral, i un cop vistes les xifres i les condicions, CCOO el qualifica de “salvatge”.

Es pretén tancar de 302 oficines —48 a Catalunya— i acomiadar 2.894 persones —330 a Catalunya—, segons el sindicat aquestes dràstiques mesures impossibilitaran la viabilitat futura del banc.

A Lleida, la Secció Sindical de CCOO del Banc Popular ha convocat per al proper dimarts 25 d’octubre dos concentracions, una al matí, de les 12 a la 1, a l’oficina principal de Lleida; i l’altra, a la tarda, de les 6 a les 7 a la Direcció Regional del banc a Lleida, contra aquest procés d’acomiadament.

Concentracions

Dia: 25 d’octubre de 2016
Hora: al matí de 12 a 13 h; a la tarda: de 18 a 19 h
Lloc: al matí: oficina principal (C. de Riquer, 3, de Lleida); a la tarda: Direcció Regional (Rbla. de Ferran, 1, de Lleida)