• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilitzacions a Pastas Gallo de Granollers contra els acomiadaments i externalització de producció

Les mobilitzacions dels treballadors i treballadores de Pastas Gallo, convocades pel Comitè d’empresa contra els acomiadaments presentats recentment i contra l’externalització de la producció que l’empresa està duent a terme, continuen.

Des CCOO fem una crida a la Direcció d’Empresa perquè readmeti els acomiadats i immediatament segui amb els representants dels treballadors per tal de buscar una sortida negociada al conflicte.

Atès que l’empresa no ha donat cap resposta, el Comitè d’Empresa ha convocat novament una concentració el divendres 27 de setembre, a partir de les 8’30h del matí, a la fàbrica de Pastas Gallo a Granollers (Av. Sant Julià, 114-154).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 de setembre de 2013