« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilitzacions a l’empresa Cobega

El comitè de Cobega convoca mobilitzacions davant la manca d’interès de la direcció d’arribar a un acord que mantingui el poder adquisitiu de la plantilla

La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya informa que, davant la posició de la Direcció de Cobega de dilatar les negociacions amb els representants dels treballadors sense cap intenció d’arribar a un acord que garanteixi el seu poder adquisitiu, el Comitè Intercentres ha decidit convocar mobilitzacions en senyal de protesta per l’actitud de l’empresa. La Direcció de Cobega argumenta que el procés de fusió de set embotelladors que operen a Espanya l’impedeix arribar a un acord.

La protesta de la plantilla té com a objectiu aconseguir un acord que no passi per la pèrdua del poder adquisitiu dels treballadors, sobretot perquè alguns dels embotelladors que es troben immersos en processos de fusió han garantit el poder adquisitiu de les seves plantilles per tres anys. Cal destacar que els resultats de Cobega en els darrers tres anys han experimentat un rècord de beneficis, any rere any.

Les concentracions previstes són les següents:

Dijous, 5 de juliol, al centre de treball d’Esplugues, de 7.30h a 9.30h i de 13h a 14.30h
Divendres, 6 de juliol, al centre de treball de Martorelles, de 5.30h a 9h i d’ 11h a 15.30h
Dilluns, 9 de juliol, a Martorelles de 12h a 15.30h i a Esplugues de 8h a 9h
Dimarts 10 i dimecres 11 de juliol, a Martorelles de 6h a 8h i de 12h a 15.30h