« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilització dels treballadors d’Europea de Cuinats (GRUP SEHRS) al Camp Nou

El comitè d’empresa d’Europea de Cuinats S.L. (GRUP SERHS) vol informar de la mobilització prevista per al dimarts 26 de febrer de 2013 a les 18’00h, al Camp Nou de Barcelona, abans del partit de futbol que disputen el FC Barcelona i el Reial Madrid, i els motius que els duen a prendre aquesta decisió. El principal motiu és mantenir les condicions de treball de tots els treballadors del centre, perquè els inquieta bastant els moviments que està realitzant l’empresa durant aquests últims mesos i les notícies que els han arribat des de la mateixa empresa.

Segons sembla, la intenció de l’empresa és externalitzar tots els serveis que presta en les instal·lacions del FC Barcelona a empreses del GRUP SERHS, és a dir, creant empreses noves o a empreses ja existents del mateix GRUP SERHS.

D’aquesta manera aconseguirien reduir el nombre de treballadors del centre, deixar als treballadors sense representació sindical i per últim poder renegociar les condicions dels treballadors afectats. Com a representants dels treballadors no poden permetre un atac d’aquest calibre, pel que es veuen obligats a començar un calendari de protestes per a assolir un acord amb l’empresa, on es garanteixin les condicions laborals de tots els treballadors d’Europea de Cuinats S.L. (GRUP SERHS).

Barcelona, 25 de febrer de 2013