« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Mobilització dels treballadors de la Diputació de Barcelona

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, el dijous dia 7 de febrer es va celebrar mesa negociadora a la Diputació de Barcelona per tractar el tema dels dies de permís.

Des que van començar les negociacions de la jornada, la Corporació es va mostrar disposada a arribar a un acord amb la proposta de dies de permís que presentaven els sindicats, fins i tot en algun cas com en el dels dies de permís per anys de servei s’havia pronunciat explícitament.

A la reunió de dijous hi va haver un canvi radical de postura. La Corporació es va tancar en banda dient que la situació política actual impossibilitava fer una adequació i millorar el calendari, deixant només 3 dies d’assumptes personals i 2 addicionals (24 i 31 de desembre), argumentari poc imaginatiu com a excusa, o el que és el mateix: barrejar naps i cols.

Aquesta imposició és indignant perquè menysprea i burla, un cop més, els drets consolidats de molts anys de lluita. Amb aquesta excusa perversa, tornen a aplicar una mesura que representa una baixada del sou al voltant d’un 5%, en concepte de més hores de treball.

JA N’HI HA PROU, no podem restar impassibles a aquesta nova agressió. Mentre que continua la màniga ampla per crear càrrecs, mantenir, i fins i tot millorar, les condicions de polítics imputats en temes de corrupció, continuen collant als treballadors i treballadores per rentar-se la cara.

Per aquest motiu els treballadors/es convoquen dues concentracions:
• Dimarts 12 a les 9’00h a l’edifici Migjorn del Recinte Mundet, a Barcelona.
• Dijous 14 a les 11’45h al Ple Extraordinari de la Diputació de Barcelona (Rambla Catalunya, 126, Barcelona), amb “xoriçada popular”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de febrer de 2013