• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Més cursos de la Federació de Sanitat

La Federació de Sanitat de CCOO de les Terres de Lleida ofereix cursos per al personal del sector de la sanitat privada i de la XHUP (Xarxa Hospitalària d’Utilització Pública), excepte aquells treballadors i treballadores que tot i pertànyer a la XHUP la lletra del NIF de l’empresa comenci per p, q i s.

Curs d’atenció a pacients amb accidents vasculars cerebrals, es poden presentar les sol•licituds fins al 6 de febrer del 2012.
Curs d’atenció al pacient geriàtric, es poden presentar les sol·licituds fins al 20 de febrer del 2012.
Curs de cures bàsiques al pacient inestable, es poden presentar les sol·licituds fins al 26 de març del 2012.
Curs sobre les lesions medul·lars, es poden presentar les sol·licituds fins 26 de març de 2012.
Curs d’infeccions nosocomials, es poden presentar les sol·licituds fins al 16 d’abril del 2012.
Curs sobre l’atenció al pacient geriàtric (2ª edició), es poden presentar les sol•licituds fins al 30 d’abril de 2012.

Tots aquests cursos són subvencionats per el Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
Les sol·licituds s’han de presentar al centre de formació FORMEMP, al carrer Acadèmia, 1, altell. Tel. 973 274 766.