« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

MARXA PER LA LLIBERTAT!

El dia 29 el col·lectiu de @iaioflautas (un grup de gent gran que fan accions de protesta perquè no volen que els seus fills i nets visquin pitjor que ells), han convocat a una marxa (en bus) fins a la presó de Quatre Camins.

Com sabeu, el passat 29 de maig dos estudiants van ser detinguts pel matí sortint del piquet de Diagonal i van ser posats en presó preventiva i sense fiança. El 29 farà un mes que estan a la presó i anirem a acompanyar a la família fins a la porta de la presó perquè sàpiguen que estem amb ells i que els hi donem tot el nostre suport.

Podríem haver sigut qualsevol de nosaltres, de fet, ahir dos companys de Seat també els varen anar a buscar a la fàbrica (ja estan en llibertat) i un dia abans a una altra companya en aquest cas de la CGT.

Si voleu venir, la sortida és a les 10:30 des de Pl. Catalunya (davant del Banc d’Espanya) i tornarem a les 14h. Per tal de reservar plaça als bussos, és necessari que confirmeu a: [email protected] indicant nom, correu i telèfon. L’import són 6€. Si no ho podeu pagar es farà una bossa comuna.