« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació solidària amb els treballadors i treballadores de Panrico

En vaga des del mes d’octubre de 2013

Aquest dissabte, 1 de març, està convocada una manifestació de solidaritat amb els treballadors i les treballadores de Panrico a la ciutat de Barcelona.

La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya dóna total suport a una marxa que començarà a les 11’30h a la Plaça de Catalunya i conclourà a la Plaça de Sant Jaume, i crida a la participació a aquesta manifestació en suport dels treballadors i treballadores de Panrico, que porten ja quatre mesos de vaga indefinida.

La Federació Agroalimentària considera intolerable l’actitud de la empresa d’acomiadar fa uns dies a 6 treballadors més, 2 dels quals són membres del Comitè d’Empresa. Aquest comportament fa més difícil els intents per trobar una solució al conflicte que s’ha convertit ja en un dels més llargs i emblemàtics de Catalunya.

CCOO de Catalunya ha manifestat reiterades vegades la seva voluntat d’ajudar a trobar una sortida a la vaga però fets com l’acomiadament de 2 membres del Comitè d’Empresa no contribueixen a crear un entorn que faciliti un diàleg de les parts.

Per tot l’anterior la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya reitera el seu suport a la lluita dels treballadors i les treballadores de Panrico, condemna l’acomiadament dels 6 empleats, fa una crida a la participació a la manifestació d’aquest dissabte, 1 de març, i exigeix a l’empresa que aturi els acomiadaments i s’assegui a negociar una sortida a un conflicte que dura ja quatre mesos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 de febrer de 2014