« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació l’Anoia es mulla per l’aigua pública!

La gent de CCOO participarem a la manifestació que tindrà lloc el 27 d’Octubre a Igualada, en el marc de la plataforma Aigua és Vida.

L’aigua forma part del que considerem bens essencials de primera necessitat i hem de garantir el dret al seu accés en les millors condicions de subministrament i qualitat. Estem davant d’un important dret de ciutadania que hem de presevar.

CCOO defensem la gestió pública directa, amb mitjans i ocupació pública, com a millor fòrmula per a l’accés universal als serveis públics en condicions d’equitat a tota la ciutadania, tot analitzant les circumstàncies de cada plantilla i servei.

L’empresa Aigua de Rigat son treballadors i treballadores d’un servei públic de gestió privada amb participació de l’Ajuntament d’Igualada. Volem que es regularitzi el servei, participar i implicar-nos en el marc d’una concertació que permeti decidir des del màxim consens social el model de gestió i vetllar per la gestió eficient, transparent, que garanteixi la qualitat, la sostenibliitat i el mínim impacte al territori. CCOO no contribuirà a lectures interessades i esbiaxades que donin peu a incertesses i puguin contribuir a estigmatitzar la funció social de l’empresa

El dret a l’accés de l’aigua, com a dret de ciutadania no pot anar en contra del dret al treball. L’actual plantilla demostra i ha demostrat al llarg dels anys el seu bon fer i la seva professionalitat. La nostra lluita també es i serà garantir, a l’empresa actual o eventualment en una futura empresa responsable de la prestació del servei, les condicions laborals, socials i econòmiques. Vetllarem que en cap cas es pugui devaluar el factor treball.

Per tot plegat, us convoquem el dissabte 27 d’octubre a les 18.30h de la Plaça del Rei d’Igualada a la manifestació per l’aigua pública.

L’aigua és un bé comú, no pot ser un negoci.

El 27 d’octubre, mulla’t per l’aigua pública!