« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació en solidaritat amb el poble sahrauí

Convocada a Barcelona el aquest diumenge, 24 de juliol, a les 11.30 hores

CCOO DE CATALUNYA DÓNA SUPORT A LA MANIFESTACIÓ EN SOLIDARITAT AMB EL POBLE SAHRAUÍ

Amb el lema central de ¿Amb 30 anys n¿hi ha prou, Llibertat i justícia pel poble sahrauí¿, el proper diumenge, 24 de juliol, tindrà lloc una manifestació a Barcelona convocada per l¿Associació Catalana d¿Amistat amb el Poble Sahrauí. La convocatòria és a les 11.30 hores a la cruïlla de la Roda de Sant Pere amb el Passeig de Gràcia. La manifestació baixarà per la Via Laietana fins arribar davant la Subdelegació de Govern on es llegirà una manifest, aproximadament a les 12.30 hores.

CCOO de Catalunya s¿adhereix i dona ple suport a la convocatòria en solidaritat amb el poble sahrauí, i demana que es dugui a terme el pla de les Nacions Unides. Tanmateix, CCOO de Catalunya denuncia l¿onada de repressió que les autoritats del Marroc han desencadenat contra la població civil en els territoris ocupats, especialment a El Aaiun, i reclama el respecte escrupulós als drets humans per part de les autoritats, en la línia de la declaració institucional aprovada pel Parlament de Catalunya el passat 30 de juny de 2005. CCOO de Catalunya es solidaritza un cop més amb el poble sahrauí, amb els que viuen als territoris ocupats i amb aquells que romanen a l¿exili en els camps del Sud d¿Algèria.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de juliol de 2005