« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació dels treballadors del Grup Zeta

CCOO, el Comitè d’Empresa del Grup ZETA i el Sindicat de Periodistes convoquen la protesta

Els treballadors del Grup Zeta ( El Periodico de Catalunya) es manifesten avui a Barcelona en protesta per l’ERO

Avui, dijous, dia 8 de gener a les 14 hores els treballadors del Grup ZETA, es manifestaran a les 14 hores en protesta per l’Expedient de Regulació d’Ocupació plantejat per la direcció del grup ZETA.

La manifestació s’iniciarà a les 14 hores davant de la seu del Grup Zeta ( Bailen 84) i discorrerà per la Rda. de Sant Pere, Plaça Urquinaona, Via Laietana, per acabar finalitzant a la Plaça de Sant Jaume.

La manifestació ha estat convocada per CCOO, el Comitè d’Empresa del Grup Zeta i el Sindicat de Periodistes.