• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació dels treballadors de Procter & Gamble

Aquest dissabte, 16 d’abril, el comitè d’empresa de Procter & Gamble, de Mataró, ha convocat una manifestació en defensa dels llocs de treball i de les condicions laborals, davant la venda de l’empresa al grup inversor PHI Industrial Acquisition. Els treballadors i treballadores es concentraran, a partir de les 10.30 h, a les portes de la fàbrica (c. de Vilassar, 5), des d’on sortiran en manifestació fins a la plaça de Santa Anna, on tenen previst llegir un manifest. Al voltant de les 12 h, aproximadament, el comitè atendrà els mitjans de comunicació a la mateixa plaça.

Un cop acabada la manifestació, una representació del comitè d’empresa es reunirà amb l’alcalde de Mataró, David Bote, per demanar el suport del consistori als treballadors i treballadores de la que és una de les empreses emblemàtiques de la ciutat.