• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació dels treballadors d’Alstom Transport per reivindicar el conveni col·lectiu

Els treballadors i treballadores es concentraran a la fàbrica a primera hora per traslladar-se a Barcelona, on està previst que arribin cap a les 10.20 hores, aproximadament, a la plaça de Catalunya, des d’on sortiran en manifestació pel Passeig de Gràcia fins a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat, situada al número 105, on es concentraran. Amb aquesta acció pretenen pressionar l’Administració perquè compleixi els compromisos assumits i insti la direcció d’Alstom Transport a reprendre el diàleg amb la representació sindical de la plantilla i a continuar negociant el conveni col·lectiu de l’empresa.