« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació de la plantilla de Tyco

La plantilla de Tyco es manifesta a Berga contra els acomiadaments anunciats

La Federació Minerometal•lúrgica de Catalunya de CCOO dóna suport a les mobilitzacions convocades pels comitès d’empresa dels diferents centres de treball que Tyco té a Catalunya en contra del tancament de la planta de Berga, els acomiadaments de treballadors i treballadores a Berga, Montcada i les oficines de Barcelona i la venda de la factoria de Valls, anunciats per la multinacional a principis del mes de setembre.

Aquest dijous, dia 9 d’octubre, s’ha convocat una manifestació a Berga, que començarà a les 13 h, al passeig de la Indústria (al costat de l’Hotel Ciutat de Berga), des d’on els treballadors i les treballadores de Tyco es dirigiran fins a l’Ajuntament de la ciutat, on està previst que es llegeixi un manifest que recull les reivindicacions de la plantilla. El recorregut serà el següent: passeig de la Indústria, ronda de la Moreta, passeig de la Pau, carrer del Roser i carrer de la Ciutat fins a l’Ajuntament. La mobilització s’allargarà, aproximadament, fins a les 15 h.

El mateix dijous, dia 9 d’octubre, es faran 4 hores de vaga per torn als centres de Berga i de Montcada i 5 hores de vaga per torn a les oficines de Barcelona, per facilitar que els treballadors i les treballadores d’aquests centres puguin sumar-se a la manifestació de Berga.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 d’octubre de 2008