« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació de la plantilla de la Clínica Pilar Sant Jordi de Barcelona

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya informa que el comitè d’empresa de la Clínica Pilar Sant Jordi de Barcelona ha convocat una manifestació per al dimecres 11 de juliol, a les 18 hores, des de la Clínica (c/Balmes, 271) fins a la Clínica Tres Torres (c/Dr. Roux, 76), seu del Consell d’Administració. L’Assemblea de treballadors va aprovar iniciar mobilitzacions contra la Direcció i el Consell d’Administració de l’empresa per l’incompliment del pagament puntual dels salaris i pagues extres, després d’haver tancat un acord de rebaixa salarial del 5% en el marc del pla de viabilitat de la Clínica.

El canvi en la Direcció de la Clínica portat a terme poc després d’haver signat el Pla de Viabilitat ha generat desconfiances en el si de la plantilla; concretament la substitució de Ramón Carranza per Albert Tarrats de GESAWORLD, i l’anunci d’aquest últim de revisar el pla de viabilitat i la inconcreció sobre el pagament de paga extra, crea molts dubtes en el compliment dels acords arribats.

Així mateix, la negativa del Consell d’Administració de reunir-se amb els representants dels treballadors i la falta d’una aportació de capital decidida, que es concretava en el Pla de Viabilitat per a plantar cara a les tensions de tresoreria, han dut als treballadors a mostrar la seva disconformitat i rebuig a la gestió que s’està portant a terme.

Els treballadors ja van iniciar mobilitzacions fa dues setmanes duent adhesius i concentrant-se en l’entrada de la Clínica Tres Torres i en la porta principal de la Clínica Pilar Sant Jordi.

El dimecres a les 18 hores, doncs, està prevista una manifestació de tots els treballadors que estiguin fora d’horari, que anirà des de la Clínica Pilar Sant Jordi per la Via Augusta fins a la Clínica Tres Torres.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 de juliol de 2012