• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació de la plantilla de Derbi fins al consolat italià

Manifestació des de l’estació de RENFE de passeig de Gràcia fins al consulat italià (c. de Mallorca, 270) en protesta contra l’ERO per tancar les plantes productives de Martorelles i traslladar la producció a Itàlia. Després:

a les 13.30 h, el comitè d’empresa es reunirà amb el director general de Relacions Laborals i Qualitat en el treball, Ramon Bonastre, a la seu del Departament d’Empresa i Ocupació (c. de Sepúlveda, 148-150).

a les 16.30 h, tindrà lloc la primera reunió de negociació de l’expedient entre l’empresa i la representació sindical de la plantilla amb la mediació de la Inspecció de Treball (c. d’Alvareda, 1).

Coincidint amb les dues reunions, una representació de treballadors es concentrarà davant dels edificis per donar suport als companys del comitè que participen en la reunió, i reivindicar la coninuïtat de l’activitat productiva i dels llocs de treball.