« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Lliurament dels Premis Llanterna Digital 2014

El proper dijous, 12 de juny, a les 2/4 de 8 del vespre, tindrà lloc al Castell del Rei (Turó de la Seu Vella) el lliurament dels Premis Llanterna Digital 2014 de curtmetratges en català i en occità.

Els Premis Llanterna Digital són una iniciativa de la Coordinadora de Serveis Lingüístics de Lleida, de la qual el Servei Lingüístic de CCOO forma part, i volen contribuir al foment de l’ús del català i de l’occità, a través de l’elaboració de curtmetratges que promoguin una reflexió sobre la llengua, en sentit ampli, des de qualsevol perspectiva.

Aquesta edició dels premis, la vuitena, s’afegeix a les actuacions que es programaran arreu en record de l’escriptor i Premi Nobel de Literatura Frederic Mistral i de la seva magnífica contribució a la recuperació de la llengua occitana, amb motiu del centenari de la seva desaparició, la proposta és que les obres incloguin una reflexió sobre el rol de la llengua en la societat.

Us hi esperem!