« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Lliurament a títol pòstum de la “Medalla al Mérito en el Trabajo” a Carles Navales

El Consell de Ministres del passat 11 de novembre va acordar  la concessió a títol pòstum de la “medalla al Mérito en el Trabajo” en la seva categoria d’or a Carles Navales.

Carles Navales Turmos (Cornellà de Llobregat, 1952-2011) va ser un lluitador històric per les llibertats i el sindicalisme de classe i va ser elegit en 1976 primer secretari general de les CCOO del Baix Llobregat. Des d’ençà fins la seva mort desenvolupà una intensa i polifacètica activitat.

Atenent a aquesta diversitat de dedicacions, van ser molts els àmbits que es van adherir a la proposta de la seva candidatura per aquest guardó, formant una comissió plural impulsora d’aquesta iniciativa. Aquesta mateixa comissió ha considerat oportú que el lliurament de la medalla a títol pòstum, que serà recollida pels seus familiars, es faci a la sala d’actes de CCOO del Baix Llobregat el proper dia 1 de desembre a les 17h, sent lliurada pel Ministre de Treball en funcions, el Sr. Valeriano Gómez.

Les imposicions de calendari degut al procés d’eleccions generals han fet que el marge de temps per realitzar la convocatòria sigui molt escàs.

També existeixen importants limitacions d’aforament, tenint en compte que seran moltes les persones interessades en assistir a aquest acte de reconeixement a la seva tasca i memòria.

És per tot això imprescindible confirmar assistència a l’acte, al qual s’accedirà exclusivament amb invitació.
Posar-se en contacte al Tel.  93 474 99 00