• Aquest esdeveniment ja ha passat.

“La tragèdia de les execucions hipotecàries”

El proper dimecres, a les 8 de la tarda, tindrà lloc a la sala d’actes del Col·legi d’Advocats de Lleida (Pl. de St. Joan, 6-9, 1r), la taula rodona–col·loqui titulada “La tragèdia de les execucions hipotecàries” que ha organitzat l’Associació Catalana de Juristes Demòcrates amb la col·laboració del Col·legi d’Advocats de Lleida, la PAH i el Moviment 15-M.

Hi intervindran:
Eduard Baches, portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca (PAH) de Lleida; Simeó Miquel, degà del Col·legi d’Advocats de Lleida; i Diego Gutiérrez Alonso, magistrat i jutge del Jutjat de Primera Instància, núm. 3 de Lleida.

Modera el col·loqui: Alexandre de Sàrraga, president a Lleida de l’ Associació Catalana de Juristes Demòcrates (ACJD).

L’acte és obert a tota la ciutadania.