« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

La precarietat laboral, prioritat laboral – Assemblea de delegats/des joves de CCOO de Catalunya

Amb el lema ¿La precarietat laboral, prioritat sindical¿, s¿efectuarà una assemblea de joves delegades i delegats el proper dia 2 de desembre a a les 10.30 hores a Via Laietana, amb l¿objectiu d¿explicar els criteris de negociació de la reforma laboral i informar de l¿estat de les polítiques de joventut de la Generalitat de Catalunya.

La situació actual de la reforma laboral, és preocupant ja que la CEOE fa propostes molt llunyanes de les pretensions de CCOO i el govern sembla atansar-se a elles. És per això que cal reactivar el debat a l¿opinió pública i dins de l¿organització, per així tenir més capacitat de reacció. Per altra banda, fins aquest moment, les polítiques portades a terme pel Govern de la Generalitat en matèria d¿ocupació juvenil, responsabilitat de la secretaria general de joventut, no responen a la realitat precària dels joves i de les joves. Són actuacions que no donen resposta als problemes qualitatius del treball que pateix el jovent català.

Participaran Núria Rico (Secretaria de Joventut de la CS de CCOO), Andrés Querol (Coordinador Nacional d¿ACCIÓ JOVE) i Joan Coscubiela (Secretari General de la CS CONC), presentarà l¿acte Sílvia Fortuny (Responsable d¿ACCIÓ JOVE de la Federació de COMFIA)