• Aquest esdeveniment ja ha passat.

La Plataforma Prou Retallades presenta el seu memoràndum de demandes als Grups Parlamentaris

Representants de la plataforma es reuneixen amb PPC, CUP, ICV-EUiA, ERC, PSC, Ciutadans i CiU

El dimecres 13 de febrer, representants de la Plataforma Prou Retallades es reuniran amb els diferents grups parlamentaris per presentar el document de memoràndum de demandes per a la present legislatura. Al document, les entitats demanen als partits al Parlament que actuïn a favor d’una Catalunya social en base als següents eixos:

• La igualtat, la solidaritat i l’equitat social com a signes d’identitat col·lectiva.
• Prestacions socials, renda mínima i renda garantida de ciutadania, i serveis socials
• Una aposta clara per l’educació pública.
• Per un Sistema Nacional de Salut.
• Drets laborals i polítiques d’ocupació.
• Per una fiscalitat justa, redistributiva i mediambientalment sostenible.
• Polítiques industrials, d’innovació, de recerca i desenvolupament sostenible.
• Aprofundir en la democràcia per fer viable aquesta Catalunya social

Les reunions tenen lloc amb aquest horari:
Per determinar: PPC, CUP
A les 12 hores: ICV –EUiA
A les 12.30 hores: ERC
A les 13 hores: PSC
A les 13.30 hores: Ciutadans
A les 14 hores: CiU

Abans d’entrar a les reunions, a les 11.30 hores, els representants de la Plataforma Prou Retallades atenen els mitjans que ho desitgin a la porta del Parlament. Quan acaben les reunions, cap a les 14.30 hores, els nostres representants també estan disponibles per fer valoracions.

Per part de la UGT de Catalunya assisteixen Camil Ros, secretari de Política Sindical, i Laura Pelay, secretària adjunta a la Secretaria General. Per part de CCOO de Catalunya assisteixen el seu secretari general, Joan Carles Gallego i la responsable de relacions institucionals del sindicat, Ester Boixadera.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de febrer de 2013