« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

La plantilla de Naturantaix es manifesta a la Sènia

La Federació d’Indústries de la Construcció i Fusta de CCOO de Catalunya informa que, el divendres 20 de juliol, els treballadors i treballadores de Naturantaix han organitzat una manifestació que recorre els carrers de la Sénia (Montsià), per denunciar novament el tancament de l’empresa, la nul·la inversió de les administracions al sector del moble i l’alt percentatge d’atur a la població, on no s’ha d’oblidar que ronda el 35%.

Naturantaix, empresa dedicada a la fabricació de mobles (marca Antaix), ja va fer una gran reducció de plantilla passant de 175 treballadors/es a 78 que actualment conformen la plantilla.

Ara l’empresa presenta concurs de creditors i planteja el tancament definitiu.

La manifestació surt de les portes de l’empresa (Ctra. Santa Bàrbara, s/n) a les 12’30h i transita per la carretera fins a la Sénia, on passa pels principals carrers de la població.

Durant el mateix matí, la Federació d’Indústries de la Construcció i Fusta de Catalunya de CCOO realitza el seu Consell (màxim òrgan de direcció del sindicat) a la Sénia, en solidaritat amb els treballadors i treballadores del sector del moble, al final del qual s’afegeixen a la manifestació dels companys i companyes de Naturantaix i mantenen una trobada amb l’alcaldessa de la Sénia i l’equip de govern.

A la reunió amb l’ajuntament, es demana un pla de reactivació de l’indústria del moble a la Sènia, activitat que és el motor de la comarca.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juliol de 2012