• Aquest esdeveniment ja ha passat.

La comunicació sindical i els mitjans de comunicació

Aquesta sessió pretén donar continuïtat al curs Comunicació i mitjans que l¿any passat es va dur a terme a Tarragona i que va comptar amb una participació important de persones vinculades a CCOO. L’objectiu és millorar la comunicació externa del Sindicat, tenint en compte que és un element d’adaptació de CCOO al seu entorn que possibilita el màxim suport al treball sindical.

Enguany hi participaran Manel Sastre, periodista de la Delegació de Catalunya Ràdio a Tarragona, i Jenni Rodà, periodista i tècnica del Servei Lingüístic de CCOO, els quals centraran les seves reflexions en un mitjà concret: la ràdio. Els continguts es distribuiran en dues parts: la primera part dedicada als secrets de la ràdio i, la segona part, amb un enfocament més pràctic, centrada en el llenguatge radiofònic.