« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornades de formació i sensibilització respecte a la no-discriminació

Tot i que s’ha avançat molt en la legislació en matèria d’igualtat, a les nostres empreses encara hi ha situacions de discriminació per motius de gènere, orientació sexual i identitat sexual, origen, ètnia o raça i religió, entre d’altres.

Ens trobem davant de fets que sovint són invisibles. La primera dificultat consisteix en poder reconèixer una discriminació que la majoria de vegades és indirecta i encoberta. Els nostres delegats i delegades han d’estar preparats per afrontar aquestes situacions en el lloc de treball i poder donar-ne una resposta sindical.

Per això CCOO del Barcelonès, amb col•laboració amb l’Oficina per a la No-Discriminació de l’ajuntament de Barcelona, organitzarà d’ara a final d’any sessions formatives i gratuïtes de 2 o 3 hores, per a grup de 15 persones màxim.

Si voleu participar en una d’aquestes sessions, o voleu col•laborar en el grup de treball per a la no-discriminació al lloc de treball , ens podeu escriure a [email protected] o trucar-nos al 93 481 28 03.