« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada Treball saludable amb persones dependents

La Secretaria d’Integració Social de CCOO organitza una jornada per presentar la guia el Treball saludable amb persones dependents, que tindrà lloc el dimarts 26 d’octubre, a partir de les 9.30 hores a la sala d’actes de CCOO.

Esteu tots i totes convidats

Programa:

9.30 h. Entrega de documentació.

9.45 h. Inauguració a càrrec d’Assun Franquesa, Secretària d’Integració Social de la CONC, i Raquel de Haro, Secretària de Política Social i Habitatge de CCOO del Barcelonès.

10.00 h. El motiu d’aquesta “Guia de Salut”, a càrrec de Carme Sesma, secretària de Salut Laboral i Medi Ambient de CCOO de Navarra.

10.30 h. La salut laboral i la seva incidència en la qualitat dels serveis, a càrrec de Marivi Mur, coordinadora tècnica de l’atenció a la gent gran i atenció a la dependència de l’ICAS, i Cristina Pérez, Cap del servei de Riscos Laboral del departament d’Acció Social i Ciutadania).

11:00 h. Pausa – cafè.

11.30 h. Taula rodona “La importància de la Salut Laboral per les treballadores i els treballadors en el sector de la dependència”. A càrrec de M. Jesús Sereno, coordinadora del SAD de la FSC, Isabel Zapata, responsable de Salut Laboral de la Federació de Sanitat, Estrella Gutiérrez, responsable d’Acció Sindical del CEST, José Manuel Cuenca, Secretari de Salut Laboral de la CONC. Modera Toni Tua, responsable de Política Sanitària de la CONC.

12.30 h. Torn obert de paraules.

13.00 h. Cloenda a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de la CONC.