« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcional

Cada any fem una trobada amb entitats que representen les persones amb diversitat funcional (discapacitat), amb el compromís d’actualitzar les reivindicacions d’aquest col·lectiu i de treballar conjuntament en l’objectiu d’avançar en la igualtat d’oportunitats, en la inserció laboral i social, en l’autonomia personal i en la dignitat d’aquestes persones.

Aquest any, la Generalitat s’ha compromès a assolir un pacte nacional per a les persones amb discapacitat, per la qual cosa s’ha obert un procés de debat . La jornada que organitzem aquest any té com a objectiu, d’una banda, fomentar el debat dels grups i el debat sobre el contingut del pacte així com els recursos que requerirà i, així mateix, manifestar el posicionament i les propostes globals, confederals i transversals de CCOO de Catalunya sobre la inclusió sociolaboral i els drets de les persones amb diversitat funcional. De l’altra, pretén sensibilitzar les persones dirigents del sindicat, amb vista a crear una plataforma reivindicativa per a les negociacions col·lectives i l’acció sindical.

US HI ESPEREM!

Feu clic per:
– inscriure-us a la ‘Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcionals’
– veure el programa de la ‘Jornada sobre els drets de les persones amb diversitat funcional’