« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada sobre el tèxtil i la Globalització

Presentació de la campanya ”Juega Limpio en las Olimpiadas”

JORNADA A CCOO SOBRE LA INDÚSTRIA DEL TÈXTIL, LA CONFECCIÓ I LA PELL A LA GLOBALITZACIÓ

La Federació d’Indústries tèxtils, químiques i afins, FITEQA, de CCOO ha organitzat demà dimarts, 15 de juny, a la seu de CCOO de Catalunya, una jornada sobre la indústria del tèxtil, la confecció i la pell a la globalització on es presentarà també la campanya ”Juega limpio en las Olimpiadas”. La jornada compta amb el suport de la Fundación Paz y Solidaridad Serafín Aliaga de CCOO, el Ministerio de Asuntos Exteriores i la Federació Internacional dels treballadors tèxtils.

La jornada començarà a les 9:30 hores amb l’obertura a càrrec del secretari general de FITEQA de CCOO d’Espanya, Joaquim González. A les 10 hores parlarà Gracia Santos, directora de la Fundación Paz y Solidaridad, i a les 10:30 hores es projectarà un vídeo sobre compañías globales, sindicatos globales.

A les 11:30 Isidor Boix, secretari general d’Acció Sindical Internacional de FITEQA exposarà la ponència ”Acción Sindical Global en la Industria del textil”, i a les 12:30 tindrà lloc un debat sobre el tema.

La jornada es celebrarà a les sales 12 i 13 de la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16 de Barcelona.