« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada sobre el ‘Nou model de formació per a l’ocupació en els sector de sanitat a Catalunya’

La Secretaría Confederal de Formación para el Empleo, la Federación Estatal de Sanidad y Servicios Sociosanitarios i la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya organitzen la jornada:

NOU MODEL DE FORMACIÓ PER LA OCUPACIÓ EN EL SECTOR DE SANITAT A CATALUNYA

Aquesta jornada té com objectiu difondre el nou model de formació per la ocupació, així com afavorir un espai de reflexió, anàlisi i debat sobre el model, intercanviant punts de vista diferents.

Per aconseguir-ho us convidem a participar en aquesta jornada que tindrà lloc el dia 18 de desembre, a l¿Hotel Ambassador (carrer Pintor Fortuny, 13 de Barcelona) de o de 10 a 14 hores.

T¿acompanyo amb aquesta invitació, el programa. Per participar-hi omple la fitxa d’inscripció, i envia-la directament ó a: [email protected] ó també per fax: 91.306.91.93

Més informació a:
www.ccoonectate.es