« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada sobre ‘Drets socials i laborals dels treballadors i treballadores del sexe’

CCOO de Catalunya organitza una jornada sobre els drets socials i laborals dels treballadors i treballadores del sexe

La Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya ha organitzat per aquest dimarts, 20 de desembre, una jornada sobre els drets socials i laborals dels treballadors i treballadores del sexe.

La jornada, que tindrà lloc a partir de les 9 del matí, a la Sala d¿Actes del local del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16 – planta baixa), s¿estructurarà a partir de diverses taules rodones i tractarà el tema des de punts de vista diferents: les perspectives sindicals i jurídiques, el punt de vista social de diverses entitats, l¿opinió dels representants de les principals forces polítiques (PSC, CIU, ERC, PPC i IC-V) i les aportacions de diverses institucions com l¿Institut Català de la Dona, la Generalitat (Serveis socials, Jocs i espectacles), l¿Ajuntament de Barcelona (Benestar social, Dona i drets civils) o el Cos Nacional de Policia.

Per consultar el programa de la jornada cliqueu
aquí.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya