« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada sobre drets socials i immigració

El 18 de desembre se celebra el Dia Internacional del Migrant. En el marc d’aquesta commemoració, el Centre d’Informació per a Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO de Catalunya organitza, el 20 de desembre, una jornada sobre drets socials i immigració. L’acte compta amb la col·laboració de l’Obra Social de “la Caixa” i tindrà lloc entre les 9.30 h i les 14 h al Palau Macaya de Barcelona (passeig de Sant Joan, 108). Per a més informació o inscripcions podeu trucar al 93 481 27 20 o enviar un correu a [email protected].

Programa
9.30 h Obertura, a càrrec de Josep Ginesta, secretari general del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya; Júlia Trias, cap de gabinet de la Regidoria de Drets de Ciutadania i Participació de l’Ajuntament de Barcelona; una persona de l’Obra Social “la Caixa” (a confirmar) i Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social, Barcelonès i Migracions de CCOO de Catalunya

10 – 11 h Taula rodona: L’accés a un treball digne i amb drets
– Treball de la llar i les cures: Aurora Huerga, secretària de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya
– Joves estrangers: Irene Ortiz, coordinadora nacional d’Acció Jove.
– Noves precarietats: Carme Juares, responsable de Noves Realitats del Treball i Precarietat de CCOO de Catalunya
Modera: Carles Bertran, director del Centre d’informació per a Treballadors Estrangers (CITE) de CCOO de Catalunya

11 – 11-30 h Pausa cafè

11.30 a 12.30 h Taula: Un habitatge assequible i de qualitat