• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Reptes i compromisos amb la sostenibilitat ambiental”

PROGRAMA DE LA JORNADA:

– 9.15 h. Recepció i entrega de materials.

– 9. 30 h. Obertura, a càrrec d’Ignasi Casas, responsable de Salut Laboral de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat- Alt Penedès – Anoia – Garraf.

– 9.45 h. Ponència “Crisi global: econòmica, social i ambiental”, a càrrec de Paco Blanco, responsable de Medi Ambient de la federació estatal CCOO de Industria.

– 10.30 h. Ponència “El poder de la col·laboració”, a càrrec de Virginia Moreno, gestora de Relacions Institucionals d’ECOEMBES.

– 11.30 h. Descans.

– 11.45 h. Ponència “Risc químic i medi ambient”, a càrrec de Paco Blanco, responsable de Medi Ambient de la federació estatal CCOO de Industria.

– 12.30 h. Ponència “Participació dels treballadors i medi ambient. Accés i consulta de la informació mediambiental”, a càrrec de Tamara Antón, tècnica de la Secretaria de Medi Ambient de la federació estatal CCOO de Industria.

– 13.00 h. Cloenda, a càrrec d’Álvaro Muñoz, secretari general de CCOO d’Indústria del Baix Llobregat- Alt Penedès – Anoia – Garraf.