• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Medi ambient i treball”

CCOO del Barcelonès organitza la jornada “Medi ambient i treball” amb l’objectiu de compartir experiències sobre com introduir el medi ambient a l’activitat sindical i avançar cap al disseny de propostes referents a la preservació del medi ambient, la promoció de la sostenibilitat i a assegurar un ambient de treball saludable i segur.

Programa:
09:00 Recollida de materials.
09:30 Presentació a càrrec de Vicenç Tarrats, secretari d’Acció Territorial i Relacions de CCOO del Barcelonès.
10:00 Tasques mediambientals en el marc de l’activitat sindical a càrrec de Salvador Clarós, del Departament de Política Sectorial de la CONC.
10:45 Pausa cafè.
11:00 Treball en grups.
12:30 Intervenció dels portaveus de cada grup.
13:15 Conclusions generals a càrrec de Josep M.ª Gil, responsable de Medi Ambient de CCOO del Barcelonès.
13:30 Intervenció de Josep M.ª Jurado, del Departament de Sostenibilitat de la CONC.
13:45 Cloenda a càrrec d’Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

Podeu veure el programa en pdf.
Cal ferl’incripció per correu a [email protected] o per al telèfon 93 481 28 03.