« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Les conseqüències de la possible aplicació del TTIP al sector agroalimentari”

Davant les negociacions dels mal anomenats tractats de lliure comerç, com el TTIP i el CETA, a les quals CCOO ens oposem, ja que suposen una retallada de drets socials i laborals i poden tenir moltes altres implicacions negatives, CCOO d’Indústria de Catalunya organitzem una jornada per analitzar les conseqüències de la possible aplicació del TTIP al sector agroalimentari, que és un dels més afectats. CCOO convoquem els delegats i delegades de les empreses del sector agroalimentari a aquesta jornada, en la qual participaran com a ponents representants del Departament d’Agricultura, Unió de Pagesos, Foment del treball i de la Secretaris d’Internacional de la CONC.

PROGRAMA DE LA JORNADA:

– 9.30 h. Lliurament de la documentació

– 10 h. Presentació, a càrrec de Miguel Ángel Domínguez, responsable del sector agroalimentari de CCOO d’Indústria de Catalunya

– 10.30 h. Taula rodona amb la participació dels representants de :
                 – Secretaria d’Internacional de CCOO de Catalunya
                 – Departament d’Agricultura de la Generalitat de Catalunya
                 – Unió de Pagesos
                 – Foment del Treball

– 12 h. Descans

– 12.15 h. Torn tancat de preguntes

– 12.45 h. Cloenda de la jornada, a càrrec de Javier Pacheco, secretari general de CCOO d’Indústgria de Catalunya