• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Aquest jornada jurídica tindrà lloc el divendres 5 de juliol del 2019 de 10.00 hores a 13.00 hores a la sala d’actes de CCOO de Cornellà de Llobregat.

La ponència serà a càrrec de Paula Pejenaute, advocada del Gabinet Tècnic Jurídic de CCOO, que explicarà les darreres novetats jurídiques en matèria d’igualtat i de registre de la jornada de treball.

A més, hi haurà intervencions per part del diferents companys/companyes dels sindicats intercomarcals per explicar quines son les estratègies i orientacions que hem de tenir en compte en aquests aspectes en la nostra acció sindical a les empreses.

Cartell Jornada jurídica sobre canvis legislatius en matèria d’igualtat i registre de jornada