« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada ‘Intervenció sindical de l’exposició al soroll’

Conscients de la importància del problema del soroll als centres de treball on a causa de la passivitat d’empresaris, mútues i Administració no es visualitzen els danys pel soroll i de la complexitat de l’avaluació del soroll, us presentarem propostes per facilitar la participació i la intervenció sindical per avançar en la millora de les condicions de treball i de la salut, i coneixerem algunes experiències d’intervenció a les empreses, i tindrem l’oportunitat de poder escoltar l’experiència dels companys de Salut Laboral de CCOO d’Euskadi que han desenvolupat durant anys campanyes pel reconeixement i visualització de les hipoacúsies. Així milers i milers de treballadors i treballadores bascos estan aconseguint la indemnització i reconeixement professional de les seves lesions i prenent consciència de les malalties professionals.

Vegeu programa