• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada Infermeria – TCAI “Feedback a infermeria”

El dimecres 22 d’abril,  celebrem una Jornada de infermeria – TCAI ” Feedback a infermeria”, a les 15:45h a la sala d’actes de l’Hospital del Mar. Aquesta Jornada està organitzada per la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya amb la col·laboració de Formació Continuada del PSMAR i la secció sindical CCOO – PSMAR.
Està dirigida a tots i totes les infermeres, TCAI/Aux d’infermeria i pràctics sanitaris, amb la pretensió de visualitzar la importància i la necessitat del treball en equip, així com els diferents punts de vista de tots els professionals.

Lloc de la celebració:
22-4-20 15:45
Hospital del Mar, sala d’actes Josep Marull
C/ Dr. Aiguader, 80, Barcelona.

La inscripció és gratuïta i s’ha de realitzar abans del divendres 3 d’abril enviant un correu electrònic a:[email protected], indicant: Noms i Cognoms, Centre de treball i telèfon de contacte.

PROGRAMA JORNADA.pdf