« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Indústria farmacèutica: evolució o revolució. Coneix el teu sector”

Jornada per a delegats i delegades de les empreses del sector, en la qual participaran membres rellevants de la indústria farmacèutica que exposaran diferents visions que permetin conèixer millor el sector, que afronta un nou escenari amb nous reptes. Moderarà la jornada Manuel Candeal, de l’Àrea de Política Industrial de CCOO d’Indústria de Catalunya.

Programa de la jornada:

– 9.30 – 10 h. Acreditacions

– 10 – 10.20 h. Benvinguda, a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya

– 10.20 – 10.40 h. “Indústria farmacèutica; evolució o revolució”, a càrrec de Mónica Gómez, de l’Àres de Política Industrial de CCOO d’Indústria de Catalunya

– 10.40 -11.10 h. “El sector industrial farmacèutic”, a càrrec d’Antoni Esteve, president de Farmaindústria.

– 11.10 – 11.40 h. “Genèrics”, a càrrec de Raíl Díaz-varela, president de l’Associació Espanyola de Medicaments Genèrics (AESEG)

– 11.40 – 11.55 h. Descans

– 11.55 – 12.15 h. “Indústria farmacèutica: evolució o revolució”, a càrrec d’Agustín Martín, secretari general de CCOO d’Indústria estatal

– 12.15 – 12.45 h. “Biotecnologia”, a càrrec d’Ignasi Biosca, president de CataloniaBio